{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#زی‍‌ادَن_آدَم‍‌ای‍‌ی_کِه_اَوَلِش_خ‍‌وبَن🎆💐

#زی‍‌ادَن_آدَم‍‌ای‍‌ی_کِه_اَوَلِش_خ‍‌وبَن🎆💐
دیدگاه ها (۰)

نتیجه‌ی توقع داشتن از ادما فقط ناراحتیه؛❤️‍🩹🫂

ادعا میڪنن نگرانمونن اونایے ڪه نگران منفعت خودشونن!🍀💐

ܝ۬⁧ࡅߺ߭ܥ⁧ࡏަܨ ܦ߳ࡎߺܘ ࡅߺ߳ܠܟ߭ࡅ࡙ࡄࡅߺ߳ࡉ! 💔

آدم شکاکی نیستم مشکلم اینه ک شکام هیچ وقت اشتباه نیست👒🍃✔

گر درد دل دوا شود ای دوست، شاد زیور غمگسار غم بود ای یار، غ...

صبحت بخیر زی زی گولو😉🦦

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط