{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصلاً نگران نباش  🌱

اصلاً نگران نباش  🌱
همیشھ چیزی هست کھ بشود با آن
یڪ بادبادڪ خَرید و پایِ هفت سالگی
را بھ هوا ڪشاند ^^
دیدگاه ها (۱)

پنآه بر تو که بی واژه مرا می‌شنوی ... #خدا_جانم

مهربون بمون،این تو رو زیبا تر می کنه^،^ シ #مهربونے #حرف_قشنگ...

آفتاب بھ گیاهۍ میتابد کھسر از خاڪ بیࢪون آورده باشد ! (:♡؎ღ

امیدتنها چیزے هسٺ، کہ ازتࢪس قوے ٺࢪاسٺ..ღ #قوی_باش #موفقیت

سناریو درخواستی:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط