{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂شب احیاتون پر نور شب جمعتون پر آب

😂شب احیاتون پر نور شب جمعتون پر آب
دیدگاه ها (۳۲)

یه قسمتی از من برای از هم نپاشیدنم‌ داره به شدت تلاش میکنه..

خوابم نمیبرع

هییی حوصلم! حرفی سوالی درخواستی هست میشنومفرند پی

بعضی شبا واقعا احتیاج دارم که بشینم تو ماشین و یکی تا صبح را...

جمعتون پر برکت. وهواتون امام زمانی

💙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط