{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست داشتن کسی که دوستت نداره ...این بغل کردن کاکتوس میمو

دوست داشتن کسی که دوستت نداره ...این بغل کردن کاکتوس میمونه!!! هرچی بیشتر فشار میاری زخمیت میکنه....همین!!
دیدگاه ها (۳)

.

.

خیلی راحت!!!!!

خلاصم کن از عشق های که گاهی هست و گاهی نیست!!!!

دوست داشتن کسی که دوست نداره مثل بغل کردن کاکتوسه هر چی محکم...

گوگولیییییی(هرچند که به جنازه ای)

تو زندگی شکست وجود نداره *

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط