{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#تویی که داری این پُست رو میخونی

#تویی که داری این پُست رو میخونی

آره با #خودِتَم !!!🔵

از خُدا میخوام ، به همه آرزوهای خوب و قشنگِت بِرسی
تو زندگیتم همیشه لبخند بزنی ☺ ️


🔮 🔮
دیدگاه ها (۱)

😃امیدوارم حال تویی که داری این پست رو میبینی همین قدر خوب و ...

#اصکی_ممنوع❌ آره رفیق با خودتم!زندگی رو سخت نگیر…سعی کن از ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط