{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شایدبگی کم داره ...امامانایه سیگارکم داره ...

شایدبگی کم داره ...امامانایه سیگارکم داره ...
دیدگاه ها (۱)

یه دخترهمه چیزش خاصه

قرثای اعصاب منو نمیکنع اروووم

این دنیانداره ارزشی

یکی توپاکی ←یکی هوای تهران →

کم کم داره پیش میره

حالم کم کم داره خوب میشه.......

کم کم داره یادم میره... #امام_حسین #کربلایی_پیام_کیانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط