{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کرده‌ام خاطر خود را به تمنای تو خوش

کرده‌ام خاطر خود را به تمنای تو خوش

#حافظ


💟
دیدگاه ها (۱)

یڪـ نظـر دیـدم و ٺاوان ...

با تو باشمبه هیچخرسندم..#باباافضل_کاشانی💟

گفتم از دست غمت سر به جهان دربنهمنتوانم، که به هر جا بروم در...

همه چيزم شده و هيچ مرا يادش نيست ..!#كاظم_بهمنى💟

السلام علیک یااباعبداللہ الحسینکرده‌ایم خاطر خود را به تمنای...

اول آیه موقع حفظ قرآن یادت میره !

وسط راهی ولم کردی که به خاطر تو شروعش کرده بودم؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط