{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلاح من چادرمه....

سلاح من چادرمه....
دیدگاه ها (۱)

هیچکس کارُم ناشته بو😢 😢

😄 😄

یک زنشاهد هفتاد و دو سر برنیزه بود

ترس از دست دادنه که عاشقی رو بی مزه کرده

سلاح خودکاری

سلاح اصلی...

همین سلاح باعث اقتدار و سربلندی ماست.....#سلاح_مخفی #سلاح #ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط