{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جاش بودی چه حالی بهت دست میداد؟؟

جاش بودی چه حالی بهت دست میداد؟؟
دیدگاه ها (۱۱)

اوففففف

هست؟؟؟

وای ههخههخهخخخخخخخخخخخخ

تو جاش بودی کدومو انتخاب میکردی

وای پرنیا تو همیشه زید بودی منم همیشه جاش🤣🤣🤣

بی صدا رفتم که این دردو بهت حالی کنم☺️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط