30MA:
30MA:
در گذشته به میدان تجریش میگفتند ُگو َگل!
گو" به زبان شمیرانی یعنی "گاو" و "َگل" یعنی"گله". الانم یه کوچه هست تو میدون تجریش به همین نام...
در گذشته به میدان تجریش میگفتند ُگو َگل!
گو" به زبان شمیرانی یعنی "گاو" و "َگل" یعنی"گله". الانم یه کوچه هست تو میدون تجریش به همین نام...
- ۸۲۱
- ۰۵ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط