{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستای مهربونم از این ب بعد این عکس اوتار من هست اخه اون

دوستای مهربونم از این ب بعد این عکس اوتار من هست اخه اون عکس ک گذاشته بودم ی کاربـر قدیمی ب نام نرگس جون گذاشتــه بخاطـر همین ک منو با نرگس اشتباه نگیریـن همین رو گذاشتم موفق و سربلند باشیـن♥
دیدگاه ها (۵۸)

عزیزم اون نی نی کوچولوئه چ قشنگ داره نگاه میکنــه ☺

یادمان رفت شقایق دل داغی داردشاپرک در بغل شمع چه حالی داردآن...

عزیـــزم داداش تنهای گلم که همیشه با لطف و محبتش مارو شرمنده...

ســــلام مهربونااااااا ♥

رمان غریبه کوچولو

Nightmare

رمان غریبه کوچولو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط