بچه ها را از خدا نترسانیم ؛
بچه ها را از خدا نترسانیم ؛
چون انسانها اگر از چیزی بترسند
نمی توانند آن را دوست داشته باشند
از دوری خدا باید ترس داشته باشیم، نه از خود خدا
~~~~~~~~~~~~~~~
#فکرنو
#بسیج_سایبری
#کودکان-و-والدین
چون انسانها اگر از چیزی بترسند
نمی توانند آن را دوست داشته باشند
از دوری خدا باید ترس داشته باشیم، نه از خود خدا
~~~~~~~~~~~~~~~
#فکرنو
#بسیج_سایبری
#کودکان-و-والدین
- ۸۳۴
- ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط