تیام
تیام
هیچوقت حسرت چیزای بیخودی رو نخور وقتی خودت کاملی. این توهین به خودته که خودت رو با یکی دیگه مقایسه کنی...
هیچوقت حسرت چیزای بیخودی رو نخور وقتی خودت کاملی. این توهین به خودته که خودت رو با یکی دیگه مقایسه کنی...
- ۱.۰k
- ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط