{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیخواد؟

نمیخواد؟
دیدگاه ها (۳)

خدایا زایع نشم😑

وضعیت من 👆 ساعت۶صب😐

لایکم نکنید این بلا رو سر خودم میارم همچین ادم خشنیم من

ونزدی تولد نمیخواد#ونزدی

اعزه اهل بیت سگ نمیخواد کلب بارگاه و درگاه نمیخواد دوتا یار ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط