{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد بیش تر تنهاست. چون نمی

وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد بیش تر تنهاست. چون نمی تواند به هیچ کس جز به همان آدم بگوید که چه احساسی دارد، و اگر آن آدم کسی باشد که تو را به سکوت تشویق می کند، تنهایی تو کامل می شود.

😔 ...
دیدگاه ها (۱۴)

عکاس خودم...

عکاس خودم...

#Behrooz66

‎داشتنِ تــــــــو....‎یعنے بروند بہ جهنـــــــم تمامِ نداشت...

(وقتی به اون یه نفر تو زندگیم فکر می کنم و می فهمم اون حتی م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط