{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زشته بابا

زشته بابا
دیدگاه ها (۳۸)

بزنمش نه حیفه

چیه اگه فهمیدین

ملک تو ویسگون باش ما الان ترکیه هستیم اومدیم میاییم

این ملک هست اگه میخواهین بدونین

«بابا آقای اصغر ، زشته! »#سردار_دلها

ای بابا زشته جلو خانواده😔👍😂😂قیافه خانواده هاشونو نمیتونم تصو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط