چرا نمیفهمین اینترنت ها ضعیفه من هر پستی که میزارم نیم سا
چرا نمیفهمین اینترنت ها ضعیفه من هر پستی که میزارم نیم ساعت طول میکشه بیاد بعد شما گزارش میکنید اخه چرا اینجوری میکنید اگر تا ۲ روز دیگه اینجوری پیش بره از ویس میرم چون واقعا دیگه طاقت ندارم😭😭😭بفهمید زحمت میکشم
- ۱.۶k
- ۲۰ تیر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط