{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بفرمایید دوستان

بفرمایید دوستان
خیلی حال میده
بد از خستگی



شبتون خوش صبح بهتون سر میزنم
دیدگاه ها (۷)

.

.

منم خیلی حساس هسم نسبت به ماشینم

زیبا

😆✌🏼شبتون خوش دوستان

شبتون بخیر دوستان حال دلتون شاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط