{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واییی اسمااا عشقیییی قربونت برممم مننن زیاد بود درسته ویس

واییی اسمااا عشقیییی قربونت برممم مننن زیاد بود درسته ویسگون چسی نزاشت همشو بزارمممم
دیدگاه ها (۲)

فاطی جون مرسیی عشق دادی به ما درسته زیاد بود ولی ویسگون چسی ...

واقعا چه حسی داری؟

اگر مشکل داری میتونی خودتو بکشی(:

خب قول میدم بعد از این برم سر کار و کاسبیم😂💔البته که درسته خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط