{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید

چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید
سعدی
دیدگاه ها (۸)

هر وقت دلم میگرفت درد و دلامو به یکی میگفتم حالا دلم از همون...

گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی

🍒🌱چون تو را دارم ، همه دارم ، دگرم هیچ نیاید🍒🌱سعدی#believeme

بخت باز آید از آن در که یکی چون تو در آید روی زیبای تو دیدن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط