{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها جواهر بخش ای اومد بدووووووو

بچه ها جواهر بخش ای اومد بدووووووو
دیدگاه ها (۱)

آره خلاصه داشتم میگفتم که...

تولدت مبارکه باز بانی

جواهر بخش ای جمعه ۱۳ اذر یعنی فردا میاد یادتون نره!

وقتی تومین رو اونجوری دیدم یاد خودم افتادم من نمیتونم بدوام ...

بچه ها من آمدم با یه کیلیپ جواهر بخش ای

خبر بد...کارگردان گوه جواهر بخش ای گفته ۷۹ روز دیکه ادامه جو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط