{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی یکی فقد ۲ تا قسمت انیمه (مثلا دیابولیک) دیده بـ خودش

وقتی یکی فقد ۲ تا قسمت انیمه (مثلا دیابولیک) دیده بـ خودش میگه اوتاکو😐 تازه بـ اوتاکو های اطرافشم پُز میده😑
همون یکی:کیور مارین😌
اوتاکو های اطراف:کیور سان شاین😓 😓 😓 کیور بلوسوم😐 😐 😐
دیدگاه ها (۶)

@QueenJiyeonee آجوم*ε*

@QueenJiyeonee

خعلی عجیبه😐 بیشتر کاراکترای انیمه ای مورد علاقه ام اخلاقشون ...

@bahare4338

آخرین زمزمه ی سایه ها پارت۶

پارت ۱۳- *نگاهش را تا چویا دنبال می‌کنم* @ زیر دست جدید پیدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط