{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ˇ▂ˇ

ˇ▂ˇ
دیدگاه ها (۲)

دیگه واقعا کسیو کنارم نمیخوام....اره برین بهتره....

خخخخخح عین جکه واسم

∪ˍ∪

......*

دست گلت درد نکنه عسلم

از انتخاب شما هیچوقت هیچوقت پشیمون نمیشم

تومیتونی دنیات رو تغییر بدیوقتی کهطرز فکرتو تغییر بدیˇ◡ˇ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط