{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ارت جدید بعد مدت ها

ارت جدید بعد مدت ها
یکم بد شد ولی خب
دیدگاه ها (۳)

خواهرانه

بچهههههههههه

سال تحویل غروب جمعه ست یه همچین سکانس غم‌انگیزی برای این سال...

حاجی اومدم مثلاً برای اولین بار ادیت بزنم گند زدم

ارت/اوسی شیطان کش/شیطان کش/کنی اوسی

ارت جدید / هیکاریعااااا چون گفتم میخوام برم ؛ برا همه عزیز ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط