{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودت رو دوست داشته باش

خودت رو دوست داشته باش
دیدگاه ها (۰)

قدر خودت رو بدون خوشگلم تو با ارزش تر و خاص تر از اونی هستی ...

از دلایلی که بی تی اس رو استن میکنم🥲یکی میگه خودتو دوست داشت...

بی نهایت دوست دارم❤️مراقب خودت باش😘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط