{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏از هر آدمی فقط یه نسخه وجود داره سعی نکنین تو آدمای دیگ

‏از هر آدمی فقط یه نسخه وجود داره سعی نکنین تو آدمای دیگ اونی که رفته رو پیدا کنین
دیدگاه ها (۲)

یه ادمایی هستن حتی اگه رو جدول کنار خیابون هم کنارشون بشینی ...

مهم همینه که باشی تو زندگیمحالا‌ دور و نزدیک مهم نیس

نمی دانم در من چه شدکه دیگر بی تو نشد

نیاز که تو باشی تمام من میشود نیازمندی ها ...‌‌‌‌

اینو ذهنی کشیدم

"کسی که بخوادت:بهتر از تویی وجود نداره.کسی ام تورو نخواد همه...

دقت کردین که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط