ملت ایران ! یادتان هست قبل از برجام دوغ نداشتیم ؟!
ملت ایران ! یادتان هست قبل از برجام دوغ نداشتیم ؟!
طبق آمار گمرک در ماه های مرداد و مهر 4 محموله دوغ از کشور امارات وارد شده است/ نود اقتصادی
برجام مشکل دوغ های ما را هم حل کرد . 😐
@afsaran.ir
طبق آمار گمرک در ماه های مرداد و مهر 4 محموله دوغ از کشور امارات وارد شده است/ نود اقتصادی
برجام مشکل دوغ های ما را هم حل کرد . 😐
@afsaran.ir
- ۱.۱k
- ۱۸ آذر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط