{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

☹ متاسفم واسه همتون یدونه بلد نیستین دلمو ببرین

☹ متاسفم واسه همتون یدونه بلد نیستین دلمو ببرین
دیدگاه ها (۳۵)

😓 😓

"بزرگترین اقیانوس جهان آرام است" پس آرام باش تا بزرگ شوی...

واقعا متاسفمبعضیا رسمو رسومو بلد نیستن😐

یدونه تا ۵۰ تاییییییییییییسسسسسسسسسسس خیلی ممنونممممممممممم ...

🥀🖤🥂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط