گفتم:میری؟
گفتم:میری؟
گفت:آره...
گفتم:منم بیام؟
گفت:جایی که من میرم 2نفره نه 3نفره
گفتم:برمی گردی؟
فقط خندید...
اشک توی چشمام حلقه زد سرمو پایین انداختم
دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد
گفت:میروی؟
گفتم:آره...
گفت:منم بیام؟
گفتم:جایی که من میرم جای 1نفره نه 2نفره
گفت:برمیگردی؟
گفتم:جایی ک من میرم راه برگشت نداره اونم رفت منم رفتم
ولی برگشت مدتهاست که اون برگشته و با اشک چشماش شستشو میده
"خاک مزارمو"
گفت:آره...
گفتم:منم بیام؟
گفت:جایی که من میرم 2نفره نه 3نفره
گفتم:برمی گردی؟
فقط خندید...
اشک توی چشمام حلقه زد سرمو پایین انداختم
دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد
گفت:میروی؟
گفتم:آره...
گفت:منم بیام؟
گفتم:جایی که من میرم جای 1نفره نه 2نفره
گفت:برمیگردی؟
گفتم:جایی ک من میرم راه برگشت نداره اونم رفت منم رفتم
ولی برگشت مدتهاست که اون برگشته و با اشک چشماش شستشو میده
"خاک مزارمو"
- ۱۸۱
- ۰۲ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط