{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واکنش شما: به تخمم

واکنش شما: به تخمم
دیدگاه ها (۶)

یه چند روز دیگه برمیگردم (احتمالا)

هروقت پروفم کامل شد برمیگردم

تو روبلاکس اسکین جدید زدممممم (این اسکینمه)

شوخوش

خوب به تخمم

ولم کردی به تخمم

خب ب تخمم😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط