{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این اومده توی کامنت گفته که استریو زشته

این اومده توی کامنت گفته که استریو زشته
بعد به جایی اینکه بیاد معذرت خواهی کنه
اومده چیکار کرده
نگاه
تو میای به استریو توهی میکنی
میدونم استوریم رو نگاه میکنی
حرف میزنی منتظر جواب هم باش
زود بلاک میکنی ترسو
بعد نادون اون کره‌ای نسیت اون چینیه
واقعا برات متاسفم😠😠😠😡😡😡😡

آیدی پیج👇
@armita393
دیدگاه ها (۵۵)

واقعا برات متاسفم آیدی پیج👇@armita393

پیجی درباره‌ی ، بی تی اس🎉 ، و هرچی که قشنگ باشه❤️ ، خودشم که...

#درخواستی🎊#استریو😘

لینگ هه با سبیل😊😇#لینگ_هه😇

The originals s2Part 1۶*خونه*یونگی: اون از کجا پیداش شد *با ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط