{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من

من کلا دوست ندارم کسی بهم دست بزنه
دیدگاه ها (۷)

پایین

واییییییی

نور سبزی در تاریکی

پایین

بله بله ..من که جز خانواده م دوست ندارم کسی بهم دست بزنهلایک...

هرکس بهم دست بزنه نمی‌گم ددیم بیاد خودم دستشو قلم میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط