{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من و این گوشی لامصب و این خواب پر از بیداری

من و این گوشی لامصب و این خواب پر از بیداری

نیمه شب ها منم و حس غریبی که پر است از خالی
دیدگاه ها (۱)

بنظرم زندگی درست بعد از نه ماه انتظار در رحم مادر به پایان م...

وقتی دعای خیر پدر و مادر پشتت باشه 😂

😂

وقتی با سهمیه میری دانشگاه

#شبانه میان خواب و بیداری شبی دیدم خیال اواز آن شب واله و حی...

حافظه‌ی گوشی منم واسه این پسرا پره 😌

اگه این حس پر کشید ..‌🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط