چطوری وقتی به مام حساسیت داریم یادردسترس نداریم ازعرق کرد
چطوری وقتی به مام حساسیت داریم یادردسترس نداریم ازعرق کردن جلوگیری کنیم..کافیه مقداری جوش شیرین درآب بریزید وزیر بغلتان اسپری کنید
- ۴۹۴
- ۱۲ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط