سلام بانو..دلم. تنگه برایت
سلام بانو..دلم. تنگه برایت
دارم دق میکنم جانم فدایت
سلام بانو..کجایی؟بی توام
میخوام پروانه باشم در هوایت
سلام بانو..برایت بسیار بیمارم
دلم تنگه برای آهنگ صدایت
سلام بانو..فقط تو میشنوی صدامو
دلم تنگه.برای اینکه باشم خاک پایت
تقدیم به بانوی زندگی ام..
دارم دق میکنم جانم فدایت
سلام بانو..کجایی؟بی توام
میخوام پروانه باشم در هوایت
سلام بانو..برایت بسیار بیمارم
دلم تنگه برای آهنگ صدایت
سلام بانو..فقط تو میشنوی صدامو
دلم تنگه.برای اینکه باشم خاک پایت
تقدیم به بانوی زندگی ام..
- ۲.۴k
- ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط