{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخ اخ دلم وای دلم ...

اخ اخ دلم وای دلم ...
دیدگاه ها (۲)

وای جاتون خالی اگه بودید هم بهتون نمیدادم

بله یکی از مهاجرت کننده ها رو می بینید ک خیلی هم خوش میگذره ...

خبلی بدمزه هست شما نخورید

دهنتون اب افتاد میدونم

وای وای وای دلم وای دلممممممم

ای وای کاش افساید نباشه.......اخ لعنت بش افساید شد..... اخه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط