{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم اینجوریه یا اونجوری!

نمیدونم اینجوریه یا اونجوری!
دیدگاه ها (۱)

ادم سه جرفه ولی ادم بودن خیلی حرفه

انصاف نیست شب های مرا بخیر نکنی..

ای چان این دیگه حرف حسابه!

بدون شرح...

شما رو نمیدونم اما خونه ما اینجوریه🥴😂🤌

نمیدونم برايه من فقط اینجوریه یا نه برايه شما هم دایرکت بالا...

ما اونجوری که دلمون میخواست زندگی نکردیم اونجوری زندگی کردیم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط