{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابا اه ریدم دهنت ناموسا یه خرمن کسشر نوشته بودما

بابا اه ریدم دهنت ناموسا یه خرمن کسشر نوشته بودما
دیدگاه ها (۰)

خدایاکمک

جنگ شد

میگماین داستان آف زدن همه چیه هرکیو میبینی پست آف زده؟😕یعنی ...

وای پشمام حاجی برگام پشماممم

اهم اهم ....نه بابا ؟!!!!ناموسا؟☹️خب مهم نیست سوال پست:کراشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط