{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اكه من دختر بودم همه لايك ميكردن

اكه من دختر بودم همه لايك ميكردن


واقعا شورشو در اوردن اه اه
دیدگاه ها (۳)

دکترشریعتی می گوید:'ﺍﺯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻮﺩﻧﻢ ﺷـــــﺮﻡ ﻣﯿﮑﻨﻢ!! ...

سلا م صب بخير اميد وارم روزه خوب و با خدايي داشته باشيد

سلاااام خوبيد

شششب خووؤؤش

واقعا چندشا اه اه

من تا اینجاشو بلد بودم😅 مرسی اه

امروز اینقدر بیکار بودم زده بودم تو فاز افسردگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط