تو دانشگاه ،نشسته بودیم پای کامپیوتر که منابع تحقیقمونو پ
تو دانشگاه ،نشسته بودیم پای کامپیوتر که منابع تحقیقمونو پیدا کنیم! یه دختری از راه رسیده میگه: چرا جوجلیش نمیکنین؟میگم: چیکارش نمیکنیم؟!
میگه: جوجلی!... از جوجلی دات سُم......
ینی مخم هنگ بود تا خودش اومد پای کامپیوتر تایپ کرد" Google . com"
من هنوزم بستریم. حمله عصبی دیگه شوخی که نیست،
کامپیوترم سوخت از خنده...
میگه: جوجلی!... از جوجلی دات سُم......
ینی مخم هنگ بود تا خودش اومد پای کامپیوتر تایپ کرد" Google . com"
من هنوزم بستریم. حمله عصبی دیگه شوخی که نیست،
کامپیوترم سوخت از خنده...
- ۱.۴k
- ۲۱ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط