{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام یه ادیت طنز از لیوای بزنم....تا اون تموم نشده هیچ

میخوام یه ادیت طنز از لیوای بزنم....تا اون تموم نشده هیچ کاری نمیکنمممممم منتظر باشین🤣❤
دیدگاه ها (۲)

دلم نیومد ادیت خیلی حرفه ای روش بزنم میخواستم در عین سادگی ب...

خودم هم اصلیش هم ایرانیش هم انگلیسشو خیلی میدوستم

زنگخور گوشیم

هیهیهی

بازنشر شه:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط