{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+ حرص نخور

+ حرص نخور
- چیکا کنم؟مث تو گه بخورم؟؟؟!!!

جمله خیلی سنگین بود همه آسفالتشن
دیدگاه ها (۴)

ما دُختَرا بَعضے وَقتـاهَرچے میڪِشیماَز هرزِگےِ همـ جنسامونِ...

لولو عصبی بودم معذرت ...❤@chshmahou

:)

تـــــنــــها بودن خیـــــــلی ســـــخته :)مخصوصا واسه کسی ک...

جمله سنگین بودفقط اون آخرشو خیلی سخت تونستم بخونمدلبستنداند

سیلام قشنگای منننننننن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط