{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جای خالیت توی دلم شده ی لخته خون.....‌‌

جای خالیت توی دلم شده ی لخته خون.....‌‌
دیدگاه ها (۳)

- ی جمله ی امیدوار کننده بگو؟!=بلخره ی روز میمیریم

بعضی وقتام تنهایی بهتره

رفتن تو باهمه فرق میکنه ......از بلندی ها منو پرت میکنه .......

مرد میدان هارداسان؟💔😥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط