{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

bahram65 39380977

دیدگاه ها (۰)

نوشته بود..شاید اگه تَرَک نمیخورد،سرسبز نمیشد!!راس میگه..یه ...

‍ﺑﺎﺩﺑﺎﺩڪ ﻫﻤﺎنقدﺭ ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ سہم مےبرد کہ ﻧﺨﺶ بہ ﺍﻭ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺩﻫﺪﺍﻣ...

در آغوشم بگیر حسین _ استخوانهایم عجیب خسته و قلبم پاره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط