بـــــــه بعضیـــــــا بــــاس گفـــــت ⇩
بـــــــه بعضیـــــــا بــــاس گفـــــت ⇩
↩آدامسمو↪ با اون همـه “شیک” بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم
↫تو↬که جای خود داری ! ✔
↩آدامسمو↪ با اون همـه “شیک” بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم
↫تو↬که جای خود داری ! ✔
- ۳۹۲
- ۰۱ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط