{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای یه وقت منو ندزدن

وای یه وقت منو ندزدن
خخخ
دیدگاه ها (۱۴)

آخی ♥

ژووووووووووون ♥♥

سـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـلوووووومـ.ـ.ـ.ـمـ.ـ.ـ.ـن اومـ.ـ.ـ.ـدمـ.ـ.ـ.

ســـــــــلووووممن اومدمممممم :))

🧌هی زامبی کچله نمیری یه وقت .اوخی مرد وای چه بد .داشم لیان

هیچ وقت فک نمیکردم یه کتاپ بتونه منو به 8 قسمت سامورایی تقسی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط