{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم وقتی میمیرم قراره چه حسی داشته باشم. ولی نمیخوام

نمیدونم وقتی میمیرم قراره چه حسی داشته باشم. ولی نمیخوام از جوری که زندگی کردم پشیمون بشم.

یوجی ایتادوری
دیدگاه ها (۰)

سم برای شستشوی کامل چشم اسید نیاز دارم

کپشن مورد نظر موجود نیست

حسودی اون وسط موج میزنه

چیزی که قبل از اوتاکو شدن فک میکردیم

دیگه واقعن حوصله هیچی نیست حوصله اینکه خودمو برا کسی توضیح ب...

اوسی/ هایاری /ترند نمیدونم چرا این افشیال لباساشون آنقدر جزئ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط