{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بقیه قشنیجاتم 🤣

بقیه قشنیجاتم 🤣
دیدگاه ها (۹)

و بازم قشنقیجات من 🤪😜

از راست به چپ : نماد تنهایی _ رابطه _ ازدواج

یه ذره قشنقیجات ببینین🤗🤭

.اونی که میگه “من مثل بقیه نیستم” از بقیه بقیه تره!

بقیه...

تلاش نکن مثل بقیه باشی همیشه تک باش تا بقیه مثل تو باشن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط