{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم برای مادر هااااا من بینشون فرق نمیذارم

اینم برای مادر هااااا من بینشون فرق نمیذارم
هردوتاشون گلن
بی نهایت هم لایک دارن
دیدگاه ها (۱)

..خخخخخ

خخخخخخ من دواطلبم

بی نهاییت

ووواااایییی خدا نیاید اون روزی که مردم ایران یکی روسوژه کنن ...

زمین تا اسمون فرق دارن!... فالو کن و لایک کن رئالییییی🤍

من مادر بزرگ ندارم ولی خب برای کسایی که دارن

اینم برای کسایی که ARTHUR MORGANرو دوست دارن👌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط