{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

!دلم زیادی روشن بود!

!دلم زیادی روشن بود!
!!!!!!!!!!سوخت!!!!!!!!!!
دیدگاه ها (۳۰)

#موهایت را که باز کنی##پر و بال کلمات هم باز میشوند##حالا فک...

!!هر چند وقت یکبار آدم های زندگیتان را الک کنید!!

گل های مریم!جمعه را به اتاقم میاورند!همسرم در بستر٬خواب های ...

تکبیره الاحرام سرباز گمنام!در سجاده ی قبرهای تازه!

جانفدای واقعی وطن.

دلم سوخت ..💔دلم برای رئیسی سوخت 😭رهبرِ شهید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط